Yhteispalvelun viestintä ja tunnusViestintäoppaasta ohjeita asiakasviestintään Yhteispalvelupiste palvelee asiakkaita monenlaisissa tilanteissa. Ilman riittävää viestintää palvelupiste ei tavoita asiakkaitaan. Viestintäopas antaa vinkkejä asiakasviestinnän tehostamiseen esimerkiksi seuraavissa tilanteissa:
Tunnus on merkki Yhteispalvelusta Yhteispalvelulla on oma tunnuksensa, joka on ns. klemmarimerkki. Tunnus viestii Yhteispalvelupisteen olemassaolosta ja sieltä saatavasta palvelusta. Merkki ei syrjäytä Yhteispalvelussa mukana olevien tahojen omia tunnuksia, vaan kokoaa ne yhteen. Lisäksi tunnusta voi käyttää kaikessa Yhteispalveluun liittyvässä viestinnässä, kuten esitteissä, koulutusohjelmissa ja tiedotteissa. Yhteispalvelutunnusta käytettäessä on noudatettava Yhteispalvelun graafista ohjeistoa. Ohjeistosta löytyvät tunnuksen kaikki versiot.
![]() ![]() |