Yhteispalvelun viestintä ja tunnus

Viestintäoppaasta ohjeita asiakasviestintään

Yhteispalvelupiste palvelee asiakkaita monenlaisissa tilanteissa. Ilman riittävää viestintää palvelupiste ei tavoita asiakkaitaan.

Viestintäopas antaa vinkkejä asiakasviestinnän tehostamiseen esimerkiksi seuraavissa tilanteissa:

  • uuden palvelupisteen perustaminen
  • muutokset palveluissa, henkilökunnassa tai aukioloajoissa
  • ajankohtaiset palvelut eri vuodenaikoina
  • teemapäivät, syntymäpäivät, avoimet ovet yms.

Tunnus on merkki Yhteispalvelusta

Yhteispalvelulla on oma tunnuksensa, joka on ns. klemmarimerkki. Tunnus viestii Yhteispalvelupisteen olemassaolosta ja sieltä saatavasta palvelusta. Merkki ei syrjäytä Yhteispalvelussa mukana olevien tahojen omia tunnuksia, vaan kokoaa ne yhteen.

Lisäksi tunnusta voi käyttää kaikessa Yhteispalveluun liittyvässä viestinnässä, kuten esitteissä, koulutusohjelmissa ja tiedotteissa.

Yhteispalvelutunnusta käytettäessä on noudatettava Yhteispalvelun graafista ohjeistoa. Ohjeistosta löytyvät tunnuksen kaikki versiot.

kuva Yhteispalvelun graafinen ohjeisto

 kuva Yhteispalvelun viestintämateriaalin tuottamista varten ps-muotoisia pohjia kirjapainoille

 kuva Yhteispalvelun viestintäopas

 





< Takaisin > Tulosta sivu